SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, March 6, 2010

Last coretans sebelum kukuncikan ini blog




huhu sedihku mahu khabarkan...huhu sikit masa lagi kemungkinan besar aku mahu mengkuncikan blog aku T___T. mungkin new blog will be focus on coretan2 buku2 yang aku beli, review ilmu dan maklumat dat buku kat umum bak kate pepatah sharing is caring. orang lain leh dapat manfaat dari buku2. bukan macam blog aku ni. byk sgt merepek dan mengarutnya kekeke. x seswai ngn umur aku yg sudah tua memboyot. kalo mak aku tau ni, maunya kena sound dari dapur


blog ni still ada tapi just nak open kepada sape2 yang bagi aku boleh PERCAYA. nk share my life after dis, nak mengarut2 secara gila2 pun boleh, nak kutuk lebih2, nak membebel tahap dewa dewi. lagi satu nak menjaga maruah dan integriti. kebanyakan coretan berkait rapat dengan situasi sekeliling especially siapa2 yang kenal aku sbb blog ni sgt berkait rapat ngn depa. nk membebel2 lebih2 pun x dpt sbb takut ia jadi berita sensasi lg hangat di opis, cafe, geng2 isap rokok, geng2 potpet2..karang x pasal ada yang mengumpat, mengutuk blablabla..x pasal2 dapat dosa free. lebih tutup blog ni dari depa dari mengundang any speculation. MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT


p/s: kepada akak2 n adik2 yg sentiasa memberi nasihat n sokong, jgn segan silu bg email kt sy k. just open for dis emails
`
`
`

No comments:

Post a Comment