SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, March 6, 2010

Nippon Class in Memory

huhuhu recall balik memory lama. masa tengah bermuhasabah pada diri, teringat masa kelas bahasa jepun. memang seronok time itu dengar budak2 amatur belajar ABC dlm bahas jepun. aku nk master bahasa ini susah tol. apa yang aku usahakan ini adalah salah satu cara mencari ilmuNya.




memory ketika ujian bertulis bahasa jepun. susah dowh kekkeke. lepas ujian bertulis ni, baru ujian speech. alhamdulillah aku dapat 89% = A




bergambar pada sesi kelas terakhir..sedih dowh sampai ke bulu kaki





huhu orang sibuk dengar speech kat depan, aku leh bercandid2 sblh jos*phine..cis nk kene duku tol mamat ni





Hari penyampaian sijil kepada sapa2 yang berjaya menamatkan kelas bahasa jepun itu. huhu bangga dowh aku. sbbnya sume orang pakai smart cam mr bean tapi aku pakai sempoi-tshirt, jeans, topi n kasut sukan kekeke...mengubah norma2 kehidupan majlis formal..aku ni memang mereng





hahaha speech si af*f...sory bro aku copy n paste kat sini. wat kenangan bro


" hajimenashite
Afif to moshimas
kore wa watashi no ipod desu
iro wa kuroi desu
"cover" no iro ma kuroi desu
watashi wa kuroi ga suki desu
kore wa chiisai no kuroi desu
watashi wa "pocket" to itsumo "simpan"
kore wa "screen" no, "on-off button" no, "jack hole" no, "touch sensitve control" desu (while pointing to the items on the ipod)
kore wa "touch sensitve control", kore wa kantan desu

kono ipod wa omoshirai desu
watashi wa "can" "video" wo miru koto no uta wo kiku koto no "game"-mu wo suru koto desu
hachi gig no "memory" desu
sen wo uta no "boleh simpan"

kono ipod no "generation" wa furoi desu
kore wa san "generation" desu
ipod no go "generation" wa atarashii desu
are wa "has" "camera recording" koto no rajio wo kiku koto desu.

watashi wa katoshino ta ipod wo kotta kato ga arimasen
yoshi desu
hyaku go juu ringgit wo kaimasu
watashi wa ebay wo kara kaimasu
ipod wa "2nd hand" desu

watashi wa shumi wa ipod wo kiku koto desu
mainichi kikimasu
watashi wa ipod no kiku koto "while" unten shimas
uta wa kikimas, tatoita L'arc en ciel, Glay, Morning Musume....heh
"
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment