SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, January 9, 2010

adik aku gila ikan



aritu aku g umah pak ngah aku. nak bagi lauk lebih dari kenduri tunang siang tadi. adik pompuan aku plak beriaya nak ikut, watdehel. selalunya xnak. rupanya ada agenda tersendiri. nk minta ikan sekor kat pak ngah aku. sian pak ngah aku tercari2 ikan dia kat kolam




org letak mangkuk comel ini dgn gula2 ke, dgn coklat ke xpun dengan cookies yg ada chips tu. ini x, da jadi balang ikan. poning la ikan tu asik berposing 360 darjah





kesian aku tgk ikan2 yg x bersalah itu (baik tul aku ni)..yelah asik berenang kat dalam mangkuk 4 segi, sape yg suka. da la tak dapat tgk species lain, x dpt jugak makan icecream yg dijual oleh abg pom2. ala abg pom2 yg selalu bawak moto n jual icecream
`
`
`

No comments:

Post a Comment