SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, January 9, 2010

bibik id*h



malam tu aku tgh berfoya2 lagi berseksi seksa depan tv. tiba2 bibik id*h datang umah. wuuu berdesup aku menutup aurat. yela kan dosa kalo kita membuka2 aurat ni. da lama bibik aku ni x dtg umah. last time masa dia singgah umah kitaorg, aku masih lg belajar degree huhu. ada masalah perselisihan paham. btw aku tabik wat sume org, walaupun kadang kala kita bergaduh, jgn la bermasam muka n x bertegur sapa secara berpanjangan. aku x salahkan sape2. tp kan huduh lagi buruk kalo gaduh lama2. bermaafan2 dapat pahala bukannya MENJATUHKAN AIR MUKA. alhamdulillah keadaan da kembali jernih






cupcakes yg dihadiahkan kat kitaorang sempena si adik kembar aku nak bertunang esok. cake ni anak dia wat, siap ada bintang2 yg berwarna warni. ala cantik mana pun masuk kat perut n lepas tu jadi bahan perkumuhan (ceh guna perkataan lembut) gak. secara kasarnya jadi tahi yg busuk kekeke
`
`
`

No comments:

Post a Comment