SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, July 14, 2009

Orientasi




Esok hari rabu. Hari rabu aku suka menyanyi macam orang gila kat dalam bilik time roomate aku kuar hohoho...yosh..bukan nak cite pasal ittew tapi esok hari ada orientasi bersama pelajar2 tahun satu, dua, tiga and empat. Aku sebagai super duper 3x senior diorang yang perihatin lagi bertanggungjawab, membantu menjayakan program tu bersama engineer2 yang lain. Ada gak pelajar2 postgraduate yang join sama.

Part aku, aku kena uat cara2 belajar dengan betul....huhuhu...nak je aku letak first step mesti tahu cara2 meniru dengan berjaya tanpa dikesan oleh lecturer. Itu step yang bagus 2...jangan main2...Satu lagi aku nak letak cara2 mengcopy & paste assignment kawan2 dengan rasa tidak bersalah...biar padan muka kawan 2...sape suh wat sorang2...rasakan kena copy..khokhkokh...akan tetapi the rules bukan ditangan aku...follow jew la ape yg disuruh buat...tapi yang penting and the most important thing...suma pelajar junior kena tahu menari pop yeh yeh 70-an...baru lah menarik lagi tertarik esoknya orientasi...
`
`
`

No comments:

Post a Comment