SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, July 10, 2009

Seminar.IP




Last tuesday aku n nadi* telah disuruh oleh board untuk datang ke seminar IP kat dalam UM gak..tapi the biggest mistake yang aku wat ialah cara aku berpakaian...hahaha...rupa2nya seminar 2 adalah international seminar...kena la pakai smart2 and hensem2...baju kemeja, tie, kot, kasut kulit berkilat lagi bermuncung tirus...aku pulak pakai jeans, t-shirt, and kasut sukan...khokkhokk...nasib baik vc tak nampak aku...karang..dia suh aku berjoget atas pentas kang...da la step para-para sakura aku tak khatam lagi....

Seminar ini amat berguna bagi sesiapa yang mahu mempatentkan produk kajian diorang. Speaker jemputan terdiri dari UM sendiri, orang government and also from japan JI*A. Tapi yang tak syoknya time speaker dari jepun ckp. bukan la nak mengejek..bi aku pun hancus..tapi actually aku tak paham pepepun time diorang bg speech....bahasa inggeris telah dijepunkan....hahaha...cuma nasib baik ada sorang prof dari jepun ni bg speech fluent gila and very attractive..by the way the whole seminar berjalan lancar cuma BUUUURING sebab tak paham apa yang diorang membebelkan ni...si nadi* pun x paham sama
`
`
`

2 comments:

  1. hihi mesti susah nak faham bahasa inggeris yg ada slang2 jepun tu ek

    ReplyDelete
  2. lalala...ha'a tapi best pe dapat dgr diorang membebel hahaha

    ReplyDelete