SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, July 25, 2009

Good Luck Bro




Selamat maju jaya kat member aku- fird*us. Sekarang dia sudah bertukar kerja ke tempat baru. Setat bekerja dengan dia semasa project dengan company di Melaka. 3 orang dalam project ni, aku, fird*us and kor*k. Kitaorng dok kat sana lebih dari sebulan. Then lepas tu jarang satu group project sebab dia stick kat project cnc. Cuma dia tolong checkkan grammar thesis aku sbb his english is better than me. Sekarang fird*us mengikut jejak langkah kor*k yang telah beralih ke tempat lain terlebih dahulu. Dia seorang yang positif in any work, aggressive, energetic, proactive, techomaniac n good planner. Hopefully aku harap aku ada sifat itu dalam diri aku.


Aku tau mesti dia da fikir semasak2-masaknya the possibility, opportunity, responsibility dan momentum kerja di tempat baru before wat this big decision. Your future in your hand. Aku berharap this perubahan mengubah dia menjadi lebih baik. Honestly, i wish one day, im in ur position. Thanks for everything. Good Luck Bro
















`
`
`

No comments:

Post a Comment