SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, February 7, 2009

Azwan bertunang


Gambar yang diambil secara curi dari blog dia. Sory bro

Pagi tadi masa aku bukak komputer workmate aku, terjumpa address blog : My Bedtime Story. Sape la punya blog ni. Rupa2nya blog kawan universiti aku dulu: Syed Azwan. Wah2 da bertunang ko ek.. tunang dia ni pun satu universiti and satu batch gak. Tapi junior aku la. Tahun lepas aku ajar subject Introduction into Electrical Engineering. Tunang si syed ni amik subjek ni. Actually before dis dia da amik subject ni tapi tak lepas. Nasib baik aku jadi tutor subjek ni. Leh la tolong membernya tunang..hahaha.
Si syed ni dari tahun pertama sampai tahun akhir memang kena satu kumpulan ngan dia. Nak tak nak memang kena. Sebabnya nama kitaorang bermula dengan huruf "S". Asik2 muka dia dalam group study..hohoho. Dia ni bagi aku cekap and cepat tangkap. Memang dia ni cepat belajar. Aku dulu terkial2 nak paham function machine and programming, tapi dia skali terang je da leh paham. huhuuhu dasyat. Cuma satu je, dia ni malas sikit wat assignment. Asyik2 nk bercopy2 ngan membernya homework. Lantak ko la janji ko bahagia. Sekarang dengar cite, dia tak keje sebagai engineer cam aku, cuma dia ni keje kat company graphic and advertise. Terer dia ni wat design.
Btw, congratulation sebab ko da bertunang. Ko pun da tua (hehe aku pun da tua gak)...tunang la cepat2 and lepas tu kasi kawin.

No comments:

Post a Comment