SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, February 7, 2009

Belanja Makan


Semalam, aku dengan rasa sifat pemurah lagi baik hati yang amat sangat, telah berkenan membelanja sume kawan-kawan opis aku berserta bos aku. Yela nak dapat rezeki lebih kena selalu belanja orang. Suka la kawan2 aku ni..dapat makan free pagi2 ni.
Actually, 2 hari lepas aku baru dapat cek bank yang aku tunggu2 selama ini. Letih doh tunggu lama2. Kawan2 aku udah dapat claim masa bulan 12 lagi. Aku je yang stuck. Bengang tol. Nasib baik akak-akak opis department and bos aku cukup baik. Sain sana, sain sini baru dapat claim. Ini claim untuk kelas tutorial and lab electrik. Banyak gak amount yang aku dapat. So, sebagai tanda bersyukur aku belanja la bos aku and ofismate aku. Kalo aku tak belanja, sape lagi kan.
Salah satu menu pagi ini : Kek yang dibeli dari kedai Resipi Rahsia (Secret Recepy). Nama kek ni Chocolate Indulgence. Harganya RM 70 + upah suh member beli. Tapi Si Dini ni, suka sangat kenakan aku. Dia letak atas kek tu " Ni nuar yang belanja" wah...wah... malu aku especially kat bos aku. Tapi xpe, aku belanja..tak leh marah2..hehehe
Yang ni pulak nasi lemak and milo panas. Aku suh na beli pagi tadi. Nasi lemak ni ada ikan ikan goreng yang rangup kat dalam. Fuh sedap. Abis nasi lemak ni member aku bedal. Tangan ini kepunyaan azrina. Tengah susun nasi lemak atas meja meeting
Ni pulak bos aku ngan member aku. Bebudak pompuan kat belakang sebab cari pinggan and sudu. Makan bos!

No comments:

Post a Comment