SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, February 12, 2009

Perasmian Klinik Mata



Pembukaan Klinik Mata Lion kat MAHSA KOLEJ



Da abis rasmi. Berterabur mercun atas jalan


Khemah2 makanan yang tak jemput aku makan skali



Pulis terapik yg malas...hahaha



Depan pintu masuk kolej da sesak macam lorong jual kete


Hari tue hostel aku ada perasmian Klinik Mata. Aku lupa nama klinik tue. Actually hostel yang aku duduk ni telah dibeli oleh MAHSA college. Dulu the owner tempat ni Millennium Court (MC). Aku setat duduk kat sini masa aku belajar kat UM lagi..dlm tahun tiga-empat. Ramai members taknak dok kt sini sebab monthly fee quite high tapi for me its ok as long selesa. Takyah kongsi2 tandas masa kat Kolej 12 dulu. Satu floor guna 2 side tandas. Sume campur tak kira India, Cina, bangsa asing. Yang wat aku geram dulu, tandas kesukaaan aku dalam sekelip mata jadi kotor. Bengang la gak sebab aku hari2 kasi bersih berkilat tapi balik2 kuliah je udah jadi cam tandas stesen bas. Tisu tandas bersepah2. Hostel yang aku dok sekarang ni satu bilik satu tandas. Ok la 2..tambah pulak aku dok ngan nurse2 yang belajar kat sini. Tapi bukan satu bilik tapi lain blok..


Klinik ni dirasmikan oleh Menteri Kesihatan Malaysia. Aku lupa sape namenya. Patut la pepagi tgk udah ada khemah+ramai orang pakai baju smart+polis trafik..rupenya menteri nak datang. Siap ada pertunjukan tarian singa



No comments:

Post a Comment