SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, February 7, 2009

Mari belajar Bahasa Korea


Mari kita belajar bahasa korea. Hahahaha. Ni firdaus punya pasal la. Sapa suh tunjuk buku ni depan aku. Ha..kan aku da rasa ketagih nak belajar bahasa ini. Fuh lama gak cari notes bahasa korea. Before dis aku just amik info dari internet je. Tapi ntah macam mana pagi tue firdaus datang opis. Aku suh dia check grammar untuk aku punya thesis report. Masa tengah discuss, tiba-tiba ternampak gambar katon pakai topi besar. Rupanya buku text bahasa korea. So dengan sepantas kilat aku terus tanye dia, "Ko ni da belajar bahasa Korea ke". Dia cakap dia just temankan kawan dia belajar bahasa korea. Sebabnya, kawan dia tu ada program pertukaran pelajar hujung tahun ni kat korea. So dia join sekali la belajar dalam kelas. Hohoho. Takpe2 kita belajar sama-sama. On the spot aku tanya berapa harga buku ni and cakap aku nak beli. Esoknya terus dia belikan. Selain aku, sorang lagi workmate aku pun beli. Dia lagi hantu korea. hahaha. Tapi buku ni not too fundamental. Ada certain part, tak berapa paham. Ala internet kan ada, cari je yang basicnya. Lepas tu baru study buku text ni.
SELAMAT BELAJAR utk aku...hohoho

2 comments:

  1. kat mane ek mber u beli buku tu...

    ReplyDelete
  2. uit.haha.laa..ngatkan nak ajarkan.err.baru gak nak menjinak-jinak berbahasa korea ni sebab dulu ketagih ngan bhasa jepun.tetiba dah terjatuh chenta dengan bahasa korea.pagi petang tengok kbs world..so,jomle.selamat belajar bersama-sama.
    HAENG UN!!p(^O^)q

    ReplyDelete