SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, February 1, 2009

Monyet

Dalam kepala nak kasi siap report master. Tak nak wat kat bilik la. Bantal busuk aku asik melambai2 je suh aku tido. Tambah pulak ngan banyak majalah and surat khabar. Selagi tak baca selagi tu tak puas hati. So untuk mengelakkan gangguan2 yang tak senonoh ni, baik aku cabut gi singgah Fakulti Ekonomi. Tapi malangnya, arini ada budak2 sekolah kat situ. Ada program motivasi kot. Tak pun kem2 PMR or SPM. So, dengan rasa berat hati, terpaksa la aku cari tempat lain. Singgah Fakulti Business. Nak gi Fakulti Engineering, tapi jauh sangat. Hari pun nak hujan.
Hohoho. Si monyet ini mengejutkan aku. Tengah kusyuk wat report master, tiba2 muncul makhluk ni. Terkejut aku. Nak je aku balik ngan selipar. Tapi oleh kerana ada awek cun kat situ, terpaksa la aku memacho and mengkoolkan diri aku. Huhuhu. Si monyet itu tengah korek2 tong sampah. Tengah cari ayam kentaki kot..takpun donut big apple.

No comments:

Post a Comment