SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, May 20, 2009

Al-Fatihah




Semalam, selepas aku amik air sembahyang sebelum solat zohor, mak aku telefon. Dia kata "nuar, nab*l wak saenah meninggal dunia pagi tadi"...terkejut aku dengar.."ni mak n ayah nak gi tgk kt umah wak sa*nah"....nabil meninggal sebab accident. Tiap2 pagi, dia akan naik motorsikal ke tempat belajar, kalo x silap kolej komuniti kat banting. So semalam mak aku bagitau dia dilanggar kembara jahanam.....then tuttt...


Wak Sa*nah adalah mak angkat aku. Dia yang jaga adik pompuan aku masa aku sekolah menengah. Nab*l pulak cucu sulung wak sa*nah. Dia tak duduk ngan family dia, dari kecik dok ngan wak sa*nah n m*t l*na. aku pernah tanya, apesal tak dok ngn mak n ayah sendiri, dia kata x biasa sbb masa kecik2 lagi udah biasa dok ngan nenek dia. Dulu wak sa*nah n nab*l duduk depan umah aku. kecik2 dulu kadang2 main sama2. kalo x silap dulu kitaorang sama2 g cari pucuk ubi n jantung pisang kat kebun wak sa*nah. Last time aku jupe nab*l masa aku g urut ngan wak sa*nah...


Al-Fatihah
.
.
.
.
.
.
.

4 comments: