SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, May 28, 2009

Siapakah Bidadari itu



Aku da keboringan kat bilik. Buku2 yang aku beli dulu udah nak khatam aku baca. Selalunya baca before nak tido sebab mudah nak lelap nanti. Last2 g MPH cari buku baru. Ingat nak beli bercinta ke syurga...sambungan kepada buku aku terima nikahnya...tapi tak jupa...last2 jupa buku ni...nak tau gak siapakah bidadari syurga? adakah dia suka makan choco top McD or roti gardenia butterscotch? huhuhu...kisah yang ada macam Asiah bini firaun, masyitah si penyisir rambut puteri firaun, cinta rabiah adawiyah, sumaiyah, siti hajar, aminah, hawa etc. diselitkan gak 50 sebab beruntungnya seorang wanita...






Beli ini buku. Banyak dowh info yang aku tatau. Buku ni mengisahkan adakah Alexander the Great equal to Iskandar ZulQarnain. Buku ini dibahagikan kepada cerita 4 RAJA iaitu Raja Namrud, Raja Sulaiman (Nabi Sulaiman), Raja Bhtanasar and Raja Iskandar. Banyak kisah menarik macam kisah bagaimana tercetusnya bermacam2 bahasa di dunia sedangkan dahulu cuma satu bahasa shj diguna, kisah kenapa dibolehkan membunuh CICAK, etc.
.
.

No comments:

Post a Comment