SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, May 17, 2009

Sorang lagi student tesis




Sorang lagi student tesis aku datang jupe. Time2 nak abis baru la nak datang tunjuk muka ek..hohoho....dia ni diberi nama M*az. Nama bapak dia aku lupa. So far antara byk2 student yg telah aku supervise, dia ni agak lambat sikit. tesis report hantar lambat, progress jarang bagi, slide presentation dia aku x penah tgk, conference paper dia copy n paste...khokkhok..manyaknye..xpe2 akukan mentor yg baik...xdenya bagi ko fail..as long hantar tesis...so die ni jupa aku mintak tolong checkkan content tesis dia..sepatutnya kena hantar 2 minggu lepas..tapi dia ni lambat sikit...tatau la pe problem dia ni..





Ini dia draft tesis dia. Kalo aku letak markah rendah, konpem dia xleh grad taun ni. hohoho..aku x la kejam macam si firaun. anyway, draft dia ni awal2 aku tgk ada slack sikit...sepatutnya cover kalor oren, dia letak kalor hijau...parti P*S ke dia ni...hahaha..tolak 2 markah...lalalala

No comments:

Post a Comment