SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, May 18, 2009

Hadiah hari guru



Selamat hari guru kepada cikgu2...mak aku pun sambut hari guru kat sekolah dia. Patutnya panggil la "selamat hari ustaz ke xpun selamat hari ustazah" baru la kool...mak aku bawak sebundle hadiah+makanan





Hadiah yang paling mahal. Kerongsang kalor biru muda. Mak aku paling suka yang ni





Hadiah yang paling sengkek...KAHKAHAKAH...Apa la yang ada dalam otak anak murid mak aku ni..boleh dia bagi sepotong kek coklat....hahahaha...kitaorang gelak je...agaknya dia ni beli satu kek besar. then bagi sepotong kek kat setiap ustazah n ustaz...hahaha bijak2...anak sapa la ni...





Hadiah umum. Kain batik. Karang kalo mak aku tak nampak..aku wat kain basahan je (watdehel??? ko ni pompuan ke laki...hohoho)





Hadiah yang paling cute
. Anak patung anak ayam





Hadiah yang aku XMAU pakai. Topi pompuan. huhuhu siap berbunga2 lagi 2




Hadiah yang siap ada kotak. Satu set cawan




Hadiah yg paling special.. Sebabnya hadiah ini diberi oleh guru besar sekolah mak aku. pen jenama MIKO...




Hait...sabun pun da kah?...hadiah yang kurang mendapat sambutan ====> sabun dove




Hadiah yang paling praktikal
. Tapi mak aku da bagi kat ayah aku




Hadiah pilihan ramai. Bekas letak pen yang huduh dimata aku...khokhokkhok





Hadiah paling banyak
. Hadiah ni mak aku paling suka especially pen kalor merah..yelah mentang2 la suka mark soklan....hahaha..bayangkan satu murid bagi satu pen...bayangkan kalo ada satu ratus...hohoho...




haha yang ini bukan hadiah yang diberi oleh anak murid mak aku. Yang ni mak aku dapat sbb masuk acara sukaneka.....acaranya main bowling guna buah kelapa muda dan juga masukkan air dalam botol...hekeleh...tuang je mak air directly kt dlm botol kalo judges tak nampak...hahaha




kad ucapan yang diberi oleh murid mak aku







Mari kita belajar tulis jawi ye kawan2 sume...Kat atas kertas 2 tertulis...barisan pertama atas "Selamat Hari Guru". Barisan kedua " Daripada: Yasmin Hanani binti Salihin...mudah saje kan kawan2
.
.
.

No comments:

Post a Comment