SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, May 17, 2009

Kuih Seri Muka



Kuih Seri Muka. Kuih ni dinamakan seri muka kerana jika kita makan itu kueh, muka kita akan berseri2 macam makcik jual cendol kat nilai 1...hahaha...kueh ni telah dibuat sebanyak 2 loyang sempena ari guru yang disambut oleh guru2. Mak aku bwak kueh ini gi sekolah dia masa sambutan ari guru semalam...aku tak dapat bayangkan kalo aku bgtau budak2 ofismate aku especially the gurls, aku wat kuih ni...compem tak caya...even kalo aku wat demo secara live pun...lom tentu diorang akan percaya gak....lantak la...itu masalah diorang...yang penting mak n ayah aku dapat makan, adik2 aku dapat makan, ustaz2 n ustazah2 kat sekolah mak aku dapat makan, murid2 sekolah agama tempat mak aku mengajar dapat makan...itu sudah cukup...mak2..sedap x?





kuih da abis dipotong-potong masuk dalam tupperware n masuk dalam perut aku...khokkhokkhok

No comments:

Post a Comment