SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, May 14, 2009

A Gift from my students




Semalam hari terakhir aku jupe my students. Tahun ini aku jadi mentor untuk 5 orang students. Help n guide them cara-cara menyiapkankan thesis project dengan jayanya...maksudnya nak kasi caner dapat A. Selama setahun aku tolong diorang wat thesis setat dari wat proposal sampailah ke final presentation last week. 3 orang chinese n 2 orang lagi malays...dalam gambar tu dari kiri L*w Ju* K*ong, aku yg macho siap bertopeng hitam n Shar*n. Student yang xde dlm gambar T*n HsuSia*g, H*lman n Mu*z. Diorang lepas ni dengar cite nak pergi bercuti2...ada yang nak g bali, china, hongkong...hohohoo...bagi la tiket free kat aku...ape2pun good luck guys..kalo kawin nanti jangan lupa jemput hokeys..





Wahh dapat hadiah...kotak yang sudah dibalut ngn pembalut hadiah warna coklat siap ngan note kecil kat atas dia. Cube tgk more closer dia punya lipatan..nice




ucapan kata-kata manis yang ditulis menggunakan tangan oleh my students...hohoho





Kotak dia. agak2 berapa hinggit ni? ok la sumbangan ikhlas dr student yang belum keje lagi




Sebuah Pen silver...thanks guys...hope to see u in the future....arios astalavista





meja siapakah itu...khokhokkhok...haha kene tegur ngn member2..."wah nape letak hello kitty jd wallpaper...pink sangat tu .. i like pink color, so what?...hahahaha pelik aku ini...patut pilih la kalor itam ke..biru ke..hohoho

2 comments: