SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, January 27, 2009

Kasut Baru

Satu ari sebelum EXPO UM09, aku jenjalan pusing2 satu midvalley. Nak cari kasut kulit. Expo macam ni kena pakai formal sikit. Sebab the first day, judge datang and orang2 kehormat pun ada jejak kaki kat expo ni. Kalau x, aku bantai je pakai my favourite kasut - CONVERSE ALL STAR...selesa sikit... Tapi the right reason is bos aku a.k.a lecturer aku datang pagi tue sebab dia presenter untuk dua booth. Karang x pasal-pasal kene tegur and perasaan malu akan timbul. kahkahkah..

Petang tue lepas abis waktu keje, berdesup aku pergi MidValley. Cari kasut kulit. Target kalor hitam and harga murah. Lagi pun bukannya aku pakai selalu. Cari yang nampak cam mahal la tapi padahal harganya murah bebenor. Pusing2 then jumpa kasut yang nampak ori+mahal+cantik tapi murah...hahaha..kt BATA..harganya x mahal pun...RM 79.00 je... saiz kasut 7 tapi kasut ni nampak cam saiz 8 pulak sebab nampak panjang. Lantak la..janji aku nampak macho+bergaya+cool...hahaha. Tapi memang betul...pagi2 masa aku datang opis, si farahanah da tegur aku pasal nampak aku pakai kasut baru ni....hahaha

No comments:

Post a Comment