SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, January 30, 2009

nothing to do


Malam ni malam jumaat. Sepatutnya time2 macam ni aku mengaji and baca surah yassin. Tapi aku rasa malas sangat. Tu la si syaiton yang direjam sudah berlegar2 kat bilik. Best sangat baring atas katil sambil baca paper hari ini. My fav. paper = MalayMail coz simple and nipis. Satu lagi murah je-RM 1. Tak payah terkial-kial tambah 20 sen la, 50 sen la cam suratkhabar lain. The Sun...huhu ni suratkhabar ke jual kertas terbuang. TEBAL sesangat. Letih nak pegang. Kalo nak cari keje, hehehe baru la cari paper ni.

Lepas buring hafal satu paper, then main crossword dalam paper MalayMail. Nak main sudoku tapi rasa malas pulak nak berfikir. Normally, aku siap dalam 15 minutes, tapi entah macam mana malam ni aku leh tersiap 10 minit je. HAHAHA...suka aku


Then, amik gambar kat dinding bilik aku. Every month selepas aku bayar duit hostel, slip resit yang aku dapat, terus tampal kat bilik. Nak ingatkan aku berapa banyak duit yang aku habis dok kat hostel yang MAHAL ini.

Bebudak opis aku da kempunan makan roti gardenia. Sape lagi yang tukang promote..hehe. Da macam dadah pulak kalo tak dapat makan. Si Tasha suh aku belikan. Katanya dia teringin nak makan. Baby dalam perut pun nak makan gak. Dia da suh husband dia carikan, tapi roti ni susah nak jumpa. So, aku belikan satu buku untuk dia and lagi satu buku untuk kawan-kawan opis. Aku belanja..baik tul aku ni...hahaha





No comments:

Post a Comment