SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, January 10, 2009

Trophic Thunder & My Sassy Girl

Semalam singgah pasar malam kat Stesen LRT Universiti, depan Vista. Pasar ni ada tiap-tiap hari isnin dan jumaat. So, oleh kerana teringin nak tengok movie malam ni, singgah pasar ni jap. Nak beli DVD movie.

Pasar ni banyak diramaikan oleh bebudak UM. Nasib baik tak jumpa student 2nd year, 3rd year and final year department aku. Aku pernah ajar tutorial electrik and lab demo kat student 2nd year. Aku jadi mentor a.k.a supervisor kat student 3rd year sebab dis year diorang amik subject Industrial Project (IP). For 4th year student, aku handle 3 orang student - Law Jun Kiong, Tan Hsu Siang and Sharon Leong. These student amik subject project ilmiah a.k.a Thesis. So aku jadi mentor diorang. Kalo jupe, mahu tak kering duit aku kene belanja diorang.

Cari punya cari, kenen 2 movie ni. First Movie : My Sassy Girl. Starring by Elisha Cuthbert. Macam romantic comedy movie Korea..ala yang cite klakar nerd guy meet very2 beautiful girl. But perangai gurl tue.....teruk tahap dewa. Abis si boyfriend 2 kene torture ngan girlfriend die. Movie yang aku nak beli ni versi omputih. Tapi malang betul tue DVD yang aku beli ni rosak. Tak dapat tengok. Minggu depan kasi tukar.


Satu lagi movie : TROPHIC THUNDER. Member2 cakap citer ni klakar tahap maharaja. Starring by my favourite actor : Ben Stiller. Hahaha memang lawak cite ni. Pasal 3 orang actor popular tengah shooting citer perang. Tapi dioarang tatau, tempat shooting tue actually memang tempat terrorist. Hahaha. Diorang ingat prop letupan, bunyi tembakan etc tue sume prepared by pihak producer. Padahal diorang memang betul2 perang ngan terrorist. Haha. Director kene bom sampai berkecai hancur diorang ingat itu cume patung tipu yang sudah letak sos darah...hahaha. Rekomen tengok cite ni



No comments:

Post a Comment