SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, June 28, 2009

Conference




Atas desakan dan tuntutan fardu ain (watdehel)...hehe..aku dikehendaki menghadiri and membentangkan kertas kerja di mana2 conference sebagai syarat untuk lulus master aku.. so last week dengan semangat nak lulus punya pasal, aku berpenat lelah menyiapkan sebuah presentation yang marvelous lagi delicious...sume aku masukkan dari introduction sampailah ke discussion...khokhkok..

Di hari presentation, penat je aku present full result macam present thesis. Rupe2nya conference ni just present progress report sahaja...tujuannya nak mintak pandangan mana2 participants tentang research...mana la tau kalo ada masalah..leh mintak pendapat orang lain...ada yg just present methodology je, ada yg present literature...ada gak yang present just equation yang diorang dpt..kalo cm2 baik aku pecahkan akunya presentation kepada beberapa section...da dpt byk paper dalam one conference...

anyway just a good exposure to me...mcm2 orang research ada..next destination..conference kat uia...hohoho

No comments:

Post a Comment