SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, June 20, 2009

Memory




Kawan baik aku si Naji* Senior..huhuh lama tak jupa dia..last time aku jupa masa dia amik kelas amp. sekarang ni dia da keje kat luar..ntah ape ntah keje dia ni...masa aku jupa dia ni..dia kata nak jupa kak ima*...masa ni dia baru je abis interview kat kilang sat*...dia ni seorang yang sangat2 peramah, friendly, easy going, baik, mudah tolong orang blablabla...hahaha puji melambong...dulu masa time aku belajar degree, jarang satu kumpulan ngn dia...biasalah dia ni senior n huruf depan pada nama x sama..tu pasal jarang dapat satu assignment group...dia sudah extend degree dia da dekat hampir 5 TAHUN kalo x silap aku...hohoho...akhirnya grad gak ko ni...anyway gud luk






yang ni plak uncle Murth*..Baru pencen..hoho lepas ni x dapat jupa lagi...keje dia jaga lab machine cnc...hari2 jaga machine...baru2 ni dapat cukup umur dia nak pencen kekal...harap next time dapat jupa lagi
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment