SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, June 28, 2009

masjid shah alam




Setelah bersusah-payah mempresentkan kertas kerja...sudah masuk waktu solat asar...so kalo taknak tuhan marah kena la g solat...destinasi pilihan ===> masjid shah alam....sampai je....macam2 da berubah...maklumlah last time aku singgah sini masa aku darjah 6, sekarang udah darjah 19..khokhkok





Pintu gerbang...orang tengah terhegeh2 nak cepat masuk saf sembahyang...aku sempat lagi amik gambar...hohoo..tau bapak aku...paaaaaang sebijik





Dulu tak silap aku takde esklator (betul ke ejaan aku ni huhu...lantak la janji paham...tapi **~~WINK~~~**udah ada...dulu ada tangga je and lif...hoho





tempat letak air sembahyang pun da bertukar...dulu just tadah je tangan bawah paip..automatik ada sensor akan detect and air air akan keluar dengan serta merta...sekarang aku punya lah tadah..lama gak..tapi tak kuar2...then ada orang kat sebelah dengan selamba bukak kepala pili..then baru keluar air...CISS!! naik cramp tangan aku punya tadah...

No comments:

Post a Comment