SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, June 28, 2009

Tasik



Setelah beribadah...mari kita berfoya-foya...haha..xdelah..sementara nak tunggu dinner malam karang...habiskan masa kat tasik uit* ni...nak balik um mcm rugi je...nnt nk patah balik...





sampai2 je...adalah moto yang tak siap terpampang kat sebelah...kita mestilah berfikiran positif..jgn ingt kene curi je...manalah tau tuan punya moto bawak tayar g kedai moto..hoho






hahaha...nampak jalan2 keliling tasik bukan aku sorang je...aku ditemani oleh 2 orang pompoan..kkhokhok...macam playboy plak aku ni...ni ha si azrin* n paa* pun ada gak sebab diorang pun present skali masa conference tadi






Setelah penat berposing2 keliling tasik...masa utk merehat2 lutut aku...so ada restaurant terapung kat situ..singgah jap sambil tgk2 makanan yang MAHAL tak hengat





Udah maghrib...nak kena cepat balik hotel concord*..skrang de banyak syaiton2 yang direjam berkeliaran...karang x pasal kene sorok bawah ketiak diorang..sape yang susah..kucing aku gak yg sedih nnt

No comments:

Post a Comment