SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, June 19, 2009

Beijing's Girls

Tak usah cakap banyak...ramai yang tanya mana cerita beijing...so i'll describe apa yang teringat di fikiran..Untuk permulaan marilah kita usha dulu awek beijing....hahahaha..lengloi2..





Tuan2...dan puannn...yaa...sume sudah capek!!!!!yok kita keluar....hahahahaha...ini dia tour guide kita....bahasa untuk tour guide adalah bahasa melayu indon...bahasa ni diambil masa dia amik kursus pemandu pelancong selama 8 bulan...da tua dia ni...kalo x silap 28 ke 29 tahun....nama dia vivi*n...keje dia guide pelancong dari melayu nusantara...






Si gadis urut kaki...aku rasa da macam-macam jenis kaki dia urut...keje dia asik urut je...lepas urut jual minyak urut...dia ckp dia amik course traditional medicine..hoho...masa ni dia tgh urut kaki si muz*ri...kaki aku diurut oleh budak lelaki...CISS!!!





pompuan ni tgh promote macam2 beg kat erm...kat Tianjin Snack Market kot...x brapa ingat..MOLOT DIA ni fuhhh....fuhhhhh....fuhhhhh...becok bebenor...aku rasa da ckp trillion perkataan cheaper!cheaper!....hoho time ni dia promote beg kecik kat Hi*ni.





Yang ni plak si gadis cantik kat Sanlitun Yashow Market kalo x silap aku....hoho time ni dia tgh promote kain kat kak pa*n. Malangnya english dia x berapa bgs..susah tul nak communicate...






Si gadis cantik cam model ni adalah demonstrator a.k.a penjual mutiara kat Pearl Store. Hoho..cun tul...masa time dia wat demo camner nak kuarkan pearl dari cengkarang dia...sume org khusyuk dgr dia punya explanation...haha aku asik tengok kuku jari-jemari dia yang panjang bebenor..da la panjang huduh plak 2 sbb letak corak2...ntah brapa billion bakteria-bakteria x sihat hinggap kat jari dia ni...





Ni adalah wajah China girl yang menarik perhatian tuuut...ahaha...pakai pakaian ntah pe ntah namanya...pic ni ditangkap semasa nak ke Tian’an Men Square.






Hohoho...time ni aku tak tersengaja tangkap gambar awek cheongsam...hoho...ini kalo dr nampak gambar ni hahaha...Masa ini dekat Jewelry City. Aku n muz*i kuar jap sbb amik ubat. Aku ni plak kuar sbb nak amik air minum. Tapi kitaorang malas nak masuk balik. Masa ni la masing tgk camera. haha. Stadium Sarang Burung dekat je ngan tempat ni. Leh nampak dari jauh. Tapi trip ni tak singgah kat situ




Wah siapakah ini...hohoho...penari gelek arab. Masa ini kitaorang tengah makan malam kat restoran Muslim. Memula sampai ada show orang nyanyi pakai guitar. then lepas 2 ada show tarian gelek2 arab...pergh seksi siut..berdarah hidung aku..hohoho...siap menari ngan ular sawa kuning tu...
`
`
`
`
`

2 comments:

  1. oi. oi. gmbr gelek pn masuk. gmbr org pakai cheongsam seksi pn masuk.ooho. btul tu firdaus. nk kena kawin kn nih. dengan sapekah ? jeng3.!!

    ReplyDelete