SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, October 31, 2009

hari ini hari sabtu



yeye arini ari sabtu. banyak dowh aku nak wat. da la semalam macam2 hal berlaku. naik kusut masai my brain. ape leh wat benda nak jadi. amik la ikhtibar dari peristiwa itu. mgkn ia menjadikanku lebih dewasa dan matang dalam menilai sesuatu perkara. memang kadang2 kat opis i look gelak2 huhahuha n look childish tapi itu tidak bermakna aku tidak boleh berfikiran as an adult (my hidden ability kekeke). i need 2 speak clearly wat i feel supaya pisang tidak berbuah 2 kali.


so hari ni kita rehat puas2...ape eh nak wat arini..tido ofcos la kan, agenda penting di hari ini..oooo lupa i need to find brg2. kita kena beli sikit2. takut kalam kabut nnt. lagi, aku mahu makan, wat keje opis (eleh wat ke hehe), baca buku yg aku baru beli semalam (cis patutnya aku berjimat2 cermat tapi ape leh wat..marah sama si tukang jual tu, sape suh jual buku best2)..
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment