SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, October 14, 2009

Expo

Masa aku dalam lrt nak g opis, dpt kol dari ma*sarah. dia kata kena present slide project animation kat bos pagi ni jugaa..huhu da la tak seberapa lengkap slide itu. bantai je la nak cakap pe.

sampai opis je, si ma*sarah bagitau my bos ada kat klcc sbb attend satu talk kat expo pen*ipta. so nak tak nak kena present kat sana. patutnya aku kena present sorang tp aku ajak gak ma*sarah. Bukan aku x biasa present depan my bos tapi huhu kalo ada ma*sarah, neutral la sikit nanti kekeke. biasa la dr itu





Ni ha si anak2 dara tengah dok berposing tunggu train nak g klcc. say pewwwit sikit kekeke




expo ni diorganize oleh UM sendiri. participantnya terdiri daripada universiti2 lain. ni kalo takde bias for winnning any medal tatau la nak cakap pe hehe




huhu booth U*IM punya la gempak. siap buat replika masjid tue




gurls yg jaga booth-si mai,p*an n kak m*s. fuh padan muka diorang kena jaga booth kekeke..eh si mai x jaga actually. dia dtg just nak jupa dr cam aku





bini bos, dr r*za n my bos aka my supervisor. ni konpem tgh sesi bertanya2 ngn bebudak jaga booth


setelah bertungkus lumus mempresentkan slide depan dr, ada banyak kena betulkan especially susun atur slide itu sendiri disamping banyak kena masuk input. huhu sepanjang hampir sejam lebih sikit, macam nightmare plak...sepatutnya sesi fully presentation tapi kadang2 da macam sesi soal siasat tahanan IS*. ma*sarah ada kat situ pun my bos tak makan saman. ada je benda yang nak dikoreknya dari aku. provokasi jgn ckp la hehe totally mental disorder hahaha...tapi aku ini, biasalah tak makan punya kata2 manis dari dr. soal punya soal aku tetap neutralkan diri hehe


my bos yg aku sayangi, ni ha kalo nak korek rahasia dari aku, kenalah wat tarian rambu ramba depan aku. gelek bontot kasi lebih. takpun tarian cakar harimau siap dengan voice ngauman harimau. satu lg gaya jangan tinggal. tunjuk sikit cner cakar dekan engineering (macam gay plak aku ni hahaha). setel sume benda tu, kompem im free utk ditanya everything macam cara-cara saya masak tempoyak ke, tanam tahi kucing ke takpun cara2 mengendap jiran sebelah





uuu..aku yg x entah pepe..event punya penting camni, aku leh dressing camni punya style..ngn pakai seluar jeannya, pakai kasut lari2 anak lak 2 huhuhu. orang lain punya la smart, pakai baju kemeja siap tienya, ada kot lagi 2. tapi xpe, ape gunanya ada etika pemakaian kalo tidak kena dilanggar dan diikuti. teruskan melanggar ape2 rules. btw dr puji aku okay sbb aku pakai baju melayu hitam siap tersusun kemas butang melayu kekekeke kembang kuncup idung aku
`
`
`

No comments:

Post a Comment