SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, October 6, 2009

Pengumuman dari Hang Jebat



aaaa uuuuu iiiii...jerit jap...then buang angin slow2..kata org kentut yang kuar bunyi x bau busuk compare tu yang kentut x kuar bunyi.

aku rasa la kan, kat dahi aku ni ada notis "nu*r nak kawen...nu*r nak kawen"...khokokhok yela orang di sekeliling aku ini termasuk la sedara mara, sahabat handai n rakan taulan dimana jua mereka berada asik tanya aku pasal benda ni. la ni sampaikan orang yang jauh nun disana pun ada aware benda ni...siap msg aku lg. pakcik n mkcik jgn ckp la..ade je nak dikenakan hehe..ada aura kahwin ke aku ini huhu..aku spt biase la..diam seribu bahasa..no verbal and no ayat kontroversi yg kuar dari molot aku...


kawan2 sekalian, ni ha hang jebat mahu berbicara..aku ni mana da nak kawen.........lg sekarang....ada rezeki kawen gak la aku ini...sapa yg tokmo kawen..kalo kawen nnt ada partner masa wat senamrobik depan tv...leh main congkak dan dam haji sama-sama sambil makan belacan lalala. korang ni macam2 spekulasi aku dengar..ada yg versi tu la, versi ini la...macam melodi bergerak pun ada aku tengok. aku mana de nk kawen sekarang, master x siap lagi hoho. pasal barang2 yang aku beli 2, untuk kegunaan sendiri, bukannya as my hantaran k hehe..
`
`
`

No comments:

Post a Comment