SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, October 31, 2009

Aku berkonference




alhamdulillah, dengan izinNya, aku telah terpanggil menyahut seruan yang Maha Esa untuk mempresentkan paper kat konference untuk kali yang kedua (ceh macam nak g haji je bunyinya). ari tu present kat s alam anjuran uitm. kali ni organizer adalah uia. so dengan azam yg kuat lagi bersemangat waja, aku pun g sana dengan membawa slide yg udah ada virus trojan. padan muka komputer conference nanti kakaka. ape leh wat, aku nya pencegah2 makhluk perosak, si pakcik kapeski udah tua bonjot..udah tak larat nak jadi wira dan hero lg. huhu tu pasal penjahat2 cam si terojan mudah je menjangkiti timedrive aku. watdehel ape la yg aku cerita ni..






suasana bilik konference. cis mati2 la aku ingat punya la ramai org.. tapi yg dengor sikit je. mgkn sebab ari last day conference kot, sesi petang lak 2...mesti ramai yg udah balik...





jeng2...chairman si prof yg da ada paper beratus2 paper. tgh announce nama suh present. cit leh main2 amik gambar lak 2. ape2 pun prof ni puji aku bcos i present with a lot info dan sgt menarik kekeke (puji diri sendiri nampak...tp tul pe si prof tu yg ckp sndiri)




Niat hati nak je suh Prof2 kat bilik seminar ni amik gambar aku time present. tapi nmpk kurang ajar la plak kan hehe. kawan2 sume da present hari sebelum. so aku tangkap la pic slide aku without aku present...





Upacara perasmian oleh orang2 besar (aku lupa dowh namanya). dok sebelah org afrika. ni bukan mamat afrika yg wat chaos kt lorong2 gelap..mamat ni ada paper ISI tue, jgn main2 kahkah..aku da pe?




dewan yg tak ramai org. aku de la kenal ngn mamat dari jepun. pergh berlagak tul aku ni..mentang2 la da amik kelas bahasa jepun. eko cari network org jepun je hahaha. speaking sikit2 nihongo and manglish. mamat ni x present paper tapi cuma follow his professor. huhu makan angin nmpak
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment