SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, October 20, 2009

Kija

huhuu...da dekat 3 minggu berturut2 siapkan dis project ngn team project ni. kdg2 aku naik gile seketika. yela time cuti plak tu suh dtg opis wat keje..da la aku dok jauh..skali nak g opis mau2 dekat 4 jam..kalo jalan jam mahu2 dekat 5 jam aku berdiri dalam bas dr kmpg smpi kl huhu seksanya...tambah pulak time2 cuti2 la ni aku de hal kefamily-an yg da lama aku plan dan xleh miss...ape leh wat..berkorban demi projek. bak kata my group leader..."jgn pkir masalah ko je, masalah ni lagi besar". honestly ada sikit rs marah n kurang senang dalam hati...bukannya pe, time aku di tengah2 majlis penting in my life masa cuti aritu pun kena paksa dtg opis...lepas 2 aku pkir x berbaloi kalo aku balik umah sbb da nk malam..erm tido sorang2 aku dlm opis semata2 nak kasi siap...family kat umah huhu..kecik hati dowh sbb aku leh pkir benda penting ini dari my punya benda penting. hopefully my family paham atas tanggungjawab aku kat my centre ygku chentai. xpe la Allah mengetahui ape yg terbaik untuk hamba2Nya n ada hikmah di sebalik kejadian. so, think positif and be happy..smile bg nmpk lesung :O






model cover yg perfect lagi cun. tunggu nak kena bambuuu ngn si magneto and beast. tgk je la nnt ape diorangnye komen






si mergastua-mergastua yg bertungkus lumus menyiapkan jerat. hopefully sang kancil (siva) n sang kura-kura (mustapa*) akan tertipu ngn jerat itue. salute 2 them n myself
`
`
`

No comments:

Post a Comment