SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, November 27, 2009

kahawen





huhuhu tiba sudah masa yang menyebabkanku jadi pokai seketika. Gejala-gejala merbahaya ini (mcm benda jahat la plak) suka sangat berlaku ujung tahun..huhu..ada masa wat serentak lak tu...xde kerjasama langsung diorang ni..lenkali jangan la wat sekali sume masa time ujung tahun...sian la kat orang cam aku ini..

ujung tahun ini la yg ada banyaknya makanan free of charge. kadang2 udah naik muak aku makan...yela sama je tiap2 majlis...lenkali letak la ayam tandoori ka, pizza hut ka, takpun paling koman letak la pasta de france hhuhu baru de kelas (wah aku tidak mengenang tradisi tradisional..huhu)


jangan memain..ujung tahun ni la kita akan jumpa banyaknya pahlawan-pahlawan melayu yang gagah perkasa, macho, kuat nak mampus (ya ka? hehe)..senang cite pahlawan ini ada aura keperwiraan walaupun memakai baju sewa sehari hahaha...satu lagi pahlawan ni dikeliling puteri raja..sebut je puteri macam mana..nak puteri santubung, puteri gunung ledang, puteri lilin, puteri macam kat tv tu....fuhhh rakyat biasa leh jadi puteri raja tuu...


ko ni nu*a..cakap biar terang..xsoh bergurau senda..ni ha bermulanya pesta mendapat kad jemputan kawin dan juga bermulanya pesta berjimat cermat kekeke..untuk cuti sekolah ujung taun kali ni, kad jemputan pertama yang aku dapat adalah dari kawan sekolah menengah teknik aku dulu. namanya fat*i. dulu kitaorang sama2 jadi pemimpin pelajar. tapi habis sekolah je x pernah kontek. nasib baik dia ni kawan sekelas adik kembar aku..tau la gak sikit2 berita tentang dia..tapi alahai..umah pengantin jauh bebenor...belah dia kat kedah, belah pompuan kat kelantan..huhu Doraemonnnn!! dimana kamu..aku mahu pinjam poket eko sat
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment