SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, November 8, 2009

Ba*ri datang melawat



masa sabtu lepas, masa aku sedang membelek buku, si ba*ri kol. dia de kat deng*il. so alang2 da dekat aku suh dia singgah umah aku. ajak sekali makan tghari. si ba*ri ni ada keje kat paya indah. keje2 palap*s dia. lama dowh x jupa dia. btw si ba*ri ni la satu2nya kawan baik+rapat aku sejak dari matrik...keke teringat dia cite pasal kelas bahasa inggeris. dia ckp english terengganu kakakaka





huhu langkah kanan si ba*ri nih..ckp nak dtg umah je..berdesup my mum masakkan makan tghari..nasib baik si ba*ri ni x memilih makanan. dia bedal pe je yang ada. mak masak tempoyak udang, ikan goreng, pucuk ubi rebus n masak lemak pe ntah. sume dia sapu keke.

ayah pun ckap kalo de kawan2 nk singggah umah, jgn malu2. bgtau je karang konpem da makan free. cis tak pasal2 lepas ni satu um datang umah aku keke
`
`
`

No comments:

Post a Comment