SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, November 1, 2009

Selamat Tinggal MC

Patutnya da lama aku update post ni. xpe la wat sikit2. seperti yg termaktub di luh mahfuz, aku telah ditakdirkan dibuang hostel (macam gangster pulak aku ni sampai kena buang) yang aku duduk sekian lama sejak time degree dulu. huhu aku akan bercerita my memory kat sini bukan utk dijual tapi sbg suatu catatan memory dlm hidupku. manalah tau tahun 2040 nanti tempat ni jadi pusat membeli belah kekeke





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2005-2009~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Berakhirnya sebuah legasi makhluk terbuang di tengah2 keseksian dan keayuan nurse2 kolej jururawat. Disinilah aku belajar erti tolak ansur, disinilah aku belajar erti membaca, disinilah aku belajar erti berjemaah, bangun malam dan solat malam, disinilah aku belajar untuk berubah dari zaman jahiliah ke zaman renaissance.





Sebelah je tempat tinggal aku ni, berdiri megah pusat yang banyak mempokaikan duit aku serta menyediakan makanan yg kurang berkhasiat huhuhu. asal buring makan kat kedai bwh, konpem tempat ni aku g melaburkan duit. tak kira la siang ke malam. ada skali tu nak dekat tgh malam aku sanggup turun sbb punya la kemaruk nk makan ayam khokhok.

sebelah kfc ni ada mamak jual ABC, cendol n rojak. time lunch, kadang2 singgah sini jap makan. ok la boleh tahan dia punya rojak
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment