SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, November 1, 2009

Jiran meninggal




last week, anak jiran aku meninggal. aritu mak dia meninggal huhuhu. aku tak berapa kenal sangat sebab dia lagi tua dari aku. maybe dlm 30-40 tahun. petang 2 masa aku tgh baring2 baca buku, then ayh aku bgtau da org meninggal. usaha kat luar jap, da ramai org kat umah jiran aku. Malam 2 lepas solat isyak, g tahlil kat umah dia.

hehe ada peristiwa kelakar masa tgh tahlil. actually b4 setat, org umah akan letak cawan berisi air kat setiap penjuru supaya bacaan tahlil dapat diserap oleh air tu n leh minum. masa tgh baca yassin, adalah jiran aku yg lain datang lambat. dia leh tertendang gelas 2 sampai tumpah. so org2 kampung yg pakai kain sarung meloncatlah macam kera kena sebat kekeke. org lain yg tgh baca yassin leh siap tergelak kakaka...konpem tak khusyuk diorang ni. nasib baik pak imam maintain kool, khusyuk n masyuk (eleh dalam hati nak gelak la tuh kekekeke)
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment