SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, November 6, 2009

jenjalan



ahad lepas, my fmily n i g melaka. singgah PD(dulu kecik2 terpinga2 benda alah apa PD ni) jap. x mandi pun sbb air laut sekarang kan mengandungi bahan2 yang merbahayakan tubuh badan. so tokmo la ke kancah kebinasaan (watdehel pe yg aku merepek ni). jupe my cousin n my uncle & aunty. si budak comel-sarah pun ada. mahu tarik lor dia punya pipi tp time ni dia tgh xde mood. so tunggu la nnt bila sampai melaka. masa ni tgh makan2 kat kedai makan (yela abis makan kat mana lagi..xkan makan kat kedai papan kot)




si sarah yg asik melekat dari tadi ngn nenek dia. cis nak dokong pun payah. takpe sarah tunggu la nnt. aku rasuah ngn gula2 besar punya. masa 2 konpem mau dekat sama aku kekeke..cis aku sudah mengamalkan rasuah. masyaAllah bawak mngucap nu*r. itu sikap org masuk neraka huhu






si sarah, makhluk yg comel lote tu dpangku oleh ayah aku. ooo da jd kamcing ke hehe. td bukan jual mahal lagi ka...biasa la tu. sikit2 jd friendly





ko ni n*a. x senonoh tul. kat umah org leh main anak patung. cis hilang sifat kejantanan ko nih keke. eleh pe salahnya aku main anak patung. si patung ni x mengajak aku berbuat maksiat. cuma membuatkan ku jadi lagho..tul x sarah?
`
`
`

No comments:

Post a Comment