SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, November 8, 2009

jamuan perpisahan



huhu akhirnya kawan aku si ma*di (berbaju putih) udah berhenti kerja. dia dpt keje wat nuklear bom. aku harap ko jgn la jd militan yang dikehendaki oleh interpol mahupun si PBB. Karang tak pasal2 aku rasa bangga hingga hidung kembang kempis. yela kawan aku ni militan yg dikehendaki ramai..sape yang x bangga lagi terharu biru

so, as a fren, aku doakan ko berjaya di masa hadapan. semoga ko mendapat apa yg ko cita-citakan. cuma aku terkilan 2 benda ja. satu ko x belanja lagi aku victoria station. satu lagi, aku rasa terkilan dan sedih sebab abang2 beca (mr B n mr SP) lum puas membuli eko. aku pun lum puas tgk ko jadi pencacai pak2 iran itu kekeke..watdehel aku ni..x baik dowh ckp cam 2..nu*r minta maaf cepat!!!





Juadah-juadah di pagi hari. calon2nya adalah nasi lemak ngn ayam rendang, cengkodok pisang (ye ke namanya camni). satu lg kueh pe ntah aku lupa. air plak air tipikal utk sarapan, sape lagi kalo bukan encik teh or encik kopi (kalo x silap la)





En f*dil wakil group memberi kata2 akhir (ni kata-kata terakhir ka kata-kata amaran..conpius)kepada si ma*di nih. then lepas dia bg ucapan, dia leh suh aku baca doa makan. nasib baik masa tu otak aku udah kembali ke titik origin. karang tak pasal2 aku baca doa qunut. xpe la baca doa makan je, kalo disuruh baca doa penutup ke doa menghalau si syaitan yg direjam ka, mau aku menggigil lutut nk doa kekeke






manusia-manusia yang akan melahapkan makanan yang ada. biasa la kalo pasal makan2 ni sapa yang tak suka. lg pun da lama x wat makan2 kt dalam opis. tapi yang pasti effect yang jelas, nyata dan terang (macam bacaan izhar halqi plak), lepas jamuan konpem satu bilik berbau khokhok. time ni kalo nak kentut pun jangan risau punya. pasai bau makanan lagi kuat dari bau gas beracun itu
`
`
`

No comments:

Post a Comment