SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, December 24, 2009

Interview SL*B

Arini aku de interview scholarship SL*B. yela sbb aku nk continue phd kena la mintak mana2 scholarship. sepatutnya smlm intw, tp candidate yg apply ini scholarship ramai sangat sampai terpaksa sambung ke hari ini. isnin lepas pun ada sesi intvw gak but for candidate electrical engineering.

For me bukan intw ni yg aku hargai, tapi connection n network yg aku dapat b4 intvw tu. baru aku tau dis gurls..dis guys wat apa..berkenalan2 dan berkongsi tips sebelum nama masing2 kena panggil intvw. huhu macam2 borak n macam research pelik2 yang diorang wat..akunya research pelik ka?




the candidates yg da boring..lame dowh tunggu giliran..aku pun da naik fedap sbb dok tunggu punya la lama...da tak rasa takut nk interview. bantai je la nnt




aku yang macho lagi hensem bertali tie hitam...sekali imbas macam student rp*j la pulak. huhu time aku kena intw, kena tembak ngn prof2, cis dan cis..ade ke diorang ckp aku telah melakukan criminal yang terbesar dan x boleh dimaafkan hhuuhu..aku bukannya lupa letak nama my supervisor dlm jurnal, tp my bos da ckp jgn letak nama dia, letak nama org lain cam student phd huhu...s0 td itu la perbualan hangat masa aku kena intw..lain2 diorang tye plan aku nk wat katner, ngn sapa, my phd plan, da kawin ke belum (APAKAH??????)
`
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment