SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, December 30, 2009

kawanku kawin



last two weeks, aku menghadiri majlis kawin kawan sekolah teknik. dia wat majlis kat restoran tu, masa pulak malam ahad, nasib baik aku ni rajin, kalo x memang malas datang,,almaklumlah esok keje.Tema majlis dia kaler putih n biru muda.



woooo wa cakap lu..air dia kaler biru huhuu..dasat deh...selalunya masa lukis dan kalerkan gambar, camner nak letak warna air. so far from my experience, letak je kaler biru. la ni memang ada air kaler biru. biasale tema majlis putih biru muda




ni la dia kawan aku. kitaorang panggil az*ar poyo. memang poyo pun dia hahaha. dulu time sekolah dia jadi kelas rep kitaorang. suka sangat bergaya sepanjang masa. ni bini dia pun rakan sekolah aku. ok bro, congrate,




bergambar beramai2 bersama pengantin. aku tgk tak ramai dari kelas kitaorang datang. kebanyakan rakan sekerja dia. time kita orang datang td, sorang pun xde. aku rasalah sebab dia wat majlis ni malam ahad. esok orang da nak keje huhuhu




members kamcing skolah menengah. ada sorang lagi yg agak rapat, tapi dia tak dapat datang sebab komitmen keje.
`
`
`

No comments:

Post a Comment