SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, December 5, 2009

kekecohan di stesen lrt




huhu semangat sungguh tadi petang nak balik umah. abis je presentation n discussion ngn prof dari jepun tu, berdesup kemaskan beg laptop etc, kasi chaow cepat2 dari tempat keje. kepala udah tak tahan lg..asik terperap ngn research memanjang. nak balik cepat bcos nak makan yg mak masak. udah lapar sesangat da ni. kali ni makanan2 yg tak berkhasiat cam abe mcD, bro burger king tolak tepi. nak dapat badan sihat katakan (eleh ckp je nak jimat duit lalala)


tapi masa naik lrt, masa tu da sampai stesen abdullah hukum, tiba2 train ni berhenti lama. adoi..da la aku bawak beg berat...report2 tesis master aku pun bawak balik, aku rasa la adalah dekat 10kg beban yg aku pikul. biasalah dlm lrt, sejarah hidup aku konpem susah nak dapat tempat duduk. kalo dapat pun, rasa x sedap hati la pulak. aku ni sihat lg..tempat duk seswai wat org2 tua, pregnant woman (not 'pregnant' guys ok), and disability person. tapi aku kalo da penat tahap gaban, tolak tepi sume itu. aku duduk je wat tatau keliling. bak kata pepatah siapa cepat dia yang dapat (jauh dowh aku ni..hilang sudah nilai2 murni huhu)


so berbalik kepada report tadi, sampai je stesen tu, tiba2 tren stop. ahh sudah, da la time ni hujan lebat, takut2 da problem kat train. then, officer lrt suh all the passengers kasi turun, tukar gerabak train yang lain...huhuhu..aku ingat ada spot check pendatang tanpa izin ke pe..check2 sat my passport..fuhhh kekeke..rupanya da sah, train ni ada masalah technical

tapi cuba bayangkan bila satu train yg udah penuh org kasi kuar, then masuk ke train belakang yang ofcos ada penumpang kat dalam..tak macam sardin cap kapal layar ke namanya tu. aku rasa, udah beberapa kali aku dicabul dan diraba2 tanpa sengaja dlm train td...huhu..ape la dosa aku ni. sampai je train kl sentral, terus je kuar train, udah tak tahan bergelumang ngn noda dan dosa (apekahh!!). amik terus train yg mahal g putrajaya. kesannya..duit aku terbang lagi lalalala
`
`
`

No comments:

Post a Comment