SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, December 5, 2009

student aku present

Dalam masa 3 minggu ni, prof dari jepun itu akan stay kat UM. so masa ni la nak kasi sedut cam siput sedut segala ilmu-ilmu yang dia ada. bior berbaloi usaha kita tarik dia dtg sini. so, last week aku da present, jadi aku mintak gak student bwh aku present dia punya research. biar padan muka dia kahkahkah. xde dowh, bagus pe present depan orang yg udah expert dalam area ni dekat berdekad2 lamanya. byk leh share, kasi pendapat dan yang paling penting seperti tertera di atas, kita sedut ilmu dia banyak2,biar dia letih x bermaya (udah macam pontianak la plak aku ni)






yg gadis amoi cun melecun tu la final year student wat research under my mentoring. nama dia le*ch**png...huhuhu..xde ka gadis2 berjubah n bertudung labuh dok wat research bawah aku lalala..ko ni n*a!! stop it bro.. haha setia yg satu sampai bila2

No comments:

Post a Comment