SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, December 2, 2009

muzik yg paling indah



mataku xleh lelap...teringatkan seseorang huhu. Nak tgk tv, rancangan entah pepe ntah, nak bermain2 ngn my kucing, si budak sekor ni da terbongkang sbelah tikar 2, nak baca majalah2 lama, ayah aku da g jual pg td (dapat 4 hinggit je..sadis tul), nak joget lambak, karang ada makhluk2 huduh nak join sama huhu..wat suppose i do rite now???

Tiba2 aku dengar bunyi yg bagiku sangat merdu n sedap didengar. bunyi mak n ayah aku berdengkur huhu...seriusly, im feel good a bit. Mcm2 irama dan melody ada. Kdg2 mcm bethoven, kdg2 mcm mozart, kdg2 mcm rain si penyanyi korea 2. Then aku terfikir, adakah 10 tahun akan datang, aku dapat mendengar muzik yang sama ini? T__________T

"Ya Allah ya tuhanku, tuhan yg maha pengasih lagi maha penyayang. ampunilah dosa2 kedua ibubapaku, masukkanlah mereka dalam syurgaMu, hindarilah mereka dari nerakaMu, berkatilah mereka, jagailah mereka dan kasihanilah mereka seperti mereka mengasihaniku ketika kecil"
'
'
'

No comments:

Post a Comment