SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, March 20, 2009

Arni and Izarul

feeewiiiit!!!! khokkhokkhokkhok




Kan aku da cakap bulan tiga ni memang pokai aku. 2 orang lagi kawan aku kawin. Tapi masing suami isteri la. So hulur sekali jew. Huhuu. Baru dapat news ni dari azhr azmi.

Aku satu kelas ngn dua2 orang kawan masa sekolah TIKL. Izrul ni kitaorangnye class rep. Die ni memang class rep yang berani bg pendapat. Aku ingat lagi masa time presentation what is our ambition. Die cakap nak jadi Menteri Kewangan..kahkahkah. Abis je form 5, udah lost contact. Kali terakhir aku jupe dia time si sazuana kawin dulu. Masing2 da bercouple.Si arni ni plak pernah satu group ngan aku. Pendiam je orangnya. X banyak memori. Okies guys congrate. Semuga berbahagia sampai masuk kubur.





No comments:

Post a Comment