SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, March 2, 2009

kawan aku kahwin

Minggu pertama bulan ni aku dapat 2 kad jemputan kahwin. Huhu makin lama banyak sangat kawan aku kawin. Nampak sangat aku ni da tua (padahal baru 25 tahun jew)


1) Haikal


Dia kahwin pada 22 March 2009, hari Ahad bertempat di Bentong, Pahang. Pasangannya Siti Mariam (Dua2 rakan kuliah aku dulu-sama batch).




Haikal & bakal bini dia



Kad jemputan kawin dia
2) Miza
Dia kahwin pada 28 March 2009, hari Sabtu bertempat di Serendah Selangor. Pasangannya Mukhlis bin Mokhtar (sepupu rakan sekerja aku..hahaha).


Si Miza ni yang kiri sekali-gambar masa konvo. Girl yang tengah 2 orang yang pertama sekali kahwin dikalangan CAD/CAM & Manufac Student, UM, Batch 2002-2006


Kad jemputan dia-- sila sengetkan kepala

No comments:

Post a Comment