SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, March 17, 2009

Makan2 utk Korek

Korek si baju hitam





Arini kitaorang satu opis wat majlis makan kat Kenny Rogers untuk member kitaorang, Aizat a.k.a korek. Contract dia dengan company sudah tamat and tiada renewal contract. Dia ni sempat bekerja selama setahun. Dalam setahun 2 aku satu team ngan dia untuk project soldering, printing kiosk, cradle fund. So far comment aku kat dia ni, dia ni memang very COOL guy. Rilek je sepanjang masa. Hahaha. Tatau pe yang di pikir. Dalam setahun ni gak dia sempat berkahwin. So sempat la kitaorang makan nasi minyak die ni. Anyway, good luck bro. Jupe lagi










Baru nak keluar Fakulti Engineering. Then terus ke Amcorp Mall cari Kenny Rogers











Gurls beposing lepas park keta. Huhuhu masing2 tunjuk gigi









Cop tempat dulu






Masing2 lom sedar aku amik gambar. Cuma orang2 di belakang sana terlebih sedar





Time ni la baru nak tengok kamera






Korek tengah bagi ucapan perpisahan. Yang orang sebelah tengah bergelak







Guys of our office








Yang pakai baju kaler pink ni mastura a.k.a P.A dr









Makanan yang aku order. Takde muffin. Ganti ngan lauk tambahan. Cube kira ada 4 sumanya






Hot Chocolate






Masing bergelak macam syaitan yang direjam. Biase la lepas makan







Cume tinggal hrni je lum abis lagi sebab order dia lambat sampai







Bergambar beramai2. Cume takde aku jew sbb tgh pegang kamera





Hahaha gigi si mzri tak nampak sbb terlindung ngn ndia






Koreks



No comments:

Post a Comment