SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, March 23, 2009

Nokia E71





Frust gile aku huhuhuhu...actually Sony Malaysia ada best sale sempena diorang punya anniversary . Kalo beli kamera, dapat percuma handset (worth around RM 1090).....waaaa
yang sedih lagi sedih...aku takdapat beli...sebabnya aku pergi majlis kawin izarul and arni kat ampang.....aku datang g kedai sony DALAM PUKUL 5 PETANG.....kene gelak ngan cina sony tue...sebab just 10 first person je dapat 'special award' ni...aku tanya cina 2, orang yang paling awal datang pukol bape sbb sony setat bukak tawaran ni pukul 3 ptg, cina tu ckp orang ramai da setat beratur paling awal PUKUL 11.00 PAGI...GILE KE PE ORANG ITU!!!!....kalo cm2 kalah la aku...tak dapat beli....huhuhuhu



Then, oleh kerana aku berasa bengang....aku telah menggilakan kepala aku round2 kat Low Yat and Sg Wang Plaza (nak sedapkan ati jew)......Then oleh kerana otak aku sudah sedikit tak betul...set in the mind ===> BELI HANDPHONE yang mahal tak ingat (padahal memang nak beli handset baru)....kasi stress ilang dengan mempokaikan diri.....After that aku kasi tawaf 7 pusingan keliling Plaza Low Yat and Sg Wang (padahal 2 kali jew) cari handset yang hargenya mahal tak ingat. Lagi mahal...lagi stress akan hilang...khokhokhok....dan akhirnya aku telah membeli NOKIA E SERIES - E71....Balik jew hostel je aku baru dapat berfikir secara waras...KENAPA AKU MEMBELI HANDPHONE INI????





BUKAK mata besar2...tengok harga kat resit ni.....wahhhhh pokai aku....





fuhhh bergaya sungguh tangan aku ni pengang handset














2 comments: