SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, April 21, 2009

Buku

Minggu lepas aku tolong poskan surat kat kps,um. Singgah jap kat P*kan B*ku. Tiba2 ternampak buku kat bawah ni. So, melayang lah duit aku dekat 50 hinggit sekali beli ngn reader's digest.





Buku ni memang2 menarik perhatian. Sebab ada title kat depan "Tahanan tanpa bicara". Fuhh...Aku memang suka buku bibliography orang especially pengalaman orang. Before dis aku de beli buku pengalaman orang kanan al-ar*am, kisah hidup mangsa rogol di pakistan which is kisah dia ni satu dunia tau, kisah seorang anggota askar m'sia kena tangkap ngan pihak rebel kat Sri Lanka..dan banyak lagi doh. Very interesting baca buku experience orang. Berbalik kepada buku ni, mengenai syed husin ali, pensyarah UM ditangkap oleh kerajaan dan disumbat ke dalam ISA. Dia di tahan beserta pemimpin pelajar yang meningkat naik masa 2-Anwar Ibr*him. Fuhh dasat tul keadaan dalam ISA. I hope aku x akan jejak kaki aku kat situ suatu ari nanti






Reader's Digest pun aku beli pasal dapat free satu lagi. Amik la opportunity yg de

No comments:

Post a Comment