SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, April 29, 2009

Mail



Balik je kampung, ada byk surat. Antara surat2 yang aku dapat selain KAD-KAD KAWIN, surat dari sekolah lama aku. Aku ingat tak bayar hutang ke pe. Rupa2nya, ada invitation reunion kawan2 lame tahun 1999/2000. Diorang nak wat kat hotel mane ntah. Kene bayar lak tue. Buat la amal jariah sikit. Kasi free baru la ramai yang leh join. Aku x conpem lagi nak join sbb masa itu dijangkakan aku akan sakit perut. X selesa kalo aku datang.huuhuhu. Tengok dulu cner. Kalo geng2 bujang datang, baru aku datang. Senang sikit nak borak2. Ni tak..Kalo geng2 yang da kawin datang+anak2...terduduk diam la aku kat c2. Conpem topik pbincangan pasal anak2. Aku nak ckp pasal pe? anak patung?




Lambang sekolah aku. Tak berubah-ubah. Cuba la kasi cantik sikit. Letak pedang samurai. Kasi gempak




Lagu Sekolah. Ni kompem suh nyanyi time mase kat hotel. Mimik je cukup la. Da lupa aku cner. lalala

No comments:

Post a Comment