SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, April 27, 2009

Notice

KAHKAHKAH....pecah perut aku baca notice dr pihak management. Masa aku balik hostel petang tadi, roomate aku bgtau, "abg nua de bace x notice kat bawah tue...hahahha".. aku pn trgelak x tentu pasal. tapi tatau sebab pe..So masa nak g makan bace la notice. HAHAHA...ADA CASH REWARD tue..jgn main2..da macam pekan koboi pulak..cume xde gambar wanted. ni ha..actually penghuni blok B ni tak betul sikit a.k.a separuh gila..hahaha...tiap2 malam menjerit tak tentu pasal. Kalo sorang da menjerit, conpem lain2 residents akan ikut...da macam beruk-beruk menyanyi da aku dengar...sian kan...ni yang menyebabkan pak guard2 skalian naik hangin...nak tangkap sape yang wat keje jerit menjerit ni ha...hahaha.. final decision...tampal notice kasi cash reward kat sape2 yang leh bagitau sampai ttangkapnye penjerit2 x bertauliah ni.

Satu lagi...tangan-tangan residents kat sini gatal2. abis sume divandalismekan..hahaha...dari lif sampai la ke bumbung hostel...ni yang berapi2 pak guard kat bawah..




kahkahkah lagi sekali lor. Bg sape2 yang tak nampak;


To all residents of Block C,

Cash reward shall be given to any residents who provide information for the following:-

Identify the person/s who destroy hostel property

Identify the person/s shouting and behaving like CRAZY PERSON every night and making unnecessary noise.









Notice baru suh residents tulis name sape yang nak masuk n keluar lepas jam 11 mlm. Nampaknya byk la belanje pak guard2 skalian. Kompem lepas ni byk la buku-buku report kene beli. hahaha. Tiap2 malam byk sesangat students lepak dpn tue. Da macam bukit bintang plak (hehe ni kawan aku ckp. die terkejut bukan main riuhnya depan hostel ni tiap2 malam. siap de gerai tue)

No comments:

Post a Comment