SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, April 27, 2009

Shopping



Minggu lepas, aku n opismates aku ni g jenjalan kasi abis duit. Bukan aku yang nk shopping. Tapi si p*an. Nak beli barang sblum g trip ke tuut. tuuut lagi sekali. aku n dini temankan jew





Tgh melilau si p*an cari barang kat kedai ni. Pilih jgn tak pilih. karang naik muka masam la minah kedai ni





Nak beli selipar la tue...mahal slipar tue...beli je kat kedai runcit blakang rumah...slipar camni aku wat frame kat dinding umah jew...sayang nk pijak





bag yang berharga tuuut. mahal wey...naik juling mata aku tgk harganya. rase nak berjoget sailormoon depan jurujual pun de gak...hahaha biar die kasi turun harge. tapi sikit punye serius la minah si jurujual itue...da macam si rapidah a*ziz plak






Abis je shopping mahal2...kene la makan2 kat kedai makan dalam de Gardens ni. Si D*ni oder bento. Daging ayam kicap die sedap. Rugi plak aku x order




Si p*an makan makanan ini...hape ntah namenye..sos lemon die punya la sedap dowh..rase nak suh je mkcik kedai tue letak sos tue kat tomyam aku..kasi ilang die punya pedas





aku nye plak makan ini tomyam. pedas seh..da berapa teguk aku minum air. tak bhati perut tol si tukang masak itu. masak pedas-pedas sampai aku susah nak telan






Si dia ini mahu mencuba-cuba bile sampai opis balik...nasib baik xde prof z*har*. hahaha





Berkenan dgn beg itu. tapi tgk die punya harga leh bayar sewa umah aku+blanja mmber 10 org makan kfc...tue pun de lebih lagi...tak pe de rejeki esok2 beli la

1 comment:

  1. haha. baru tau best jalan dgn kitorg. nasib baik ko tak tunjuk aku beli kasut skali. huhu

    ReplyDelete